האתר שלך לקברי הצדיקים הפזורים בתפוצות

עדכון מצב הפצועה מהתאונה ביום חמישי בדרך לאומן

‍‍ב אייר תשעו

כנתפרסם, אירעה ביום חמישי העבר תאונת דרכים קשה כ40 ק”מ מקייב בדרך לציונו הק’ של רבי נחמן מברסלב זיע”א באומן. נהג מקומי ברכב שהסיע נוסעת יהודיה תושבת צרפת שהייתה בדרכה לאומן פגע משאית. הנוסעת נפצעה קשה ומצבה הרפואי היה מוגדר קריטי. כוחות ההצלה שהגיעו למקום התאונה פינו את הפצועה לבית החולים הסמוך.

היום (שני) חל שיפור משמעותי במצבה, מצליחה לעיתים לנשום בכוחות עצמה, ומנותקת לסירוגין ממכונת ההנשמה, מצבה עדיין מוגדר קשה. בעקבות התייעצות וביקור של רופא ישראלי שהוזמנו ע”י ‘הצלה אוקראינה’ בראשותו של הרב הלל כהן מקייב. נקבע כי אפשר להעבירה מבית החולים בווסילקוב (כ40ק”מ מקייב) והוחלט להעבירה לבית חולים המרכזי (אובלסטניה) בקייב. עקב מצבה הקשה נערכים לכך עם אמבולנס מיוחד.

הרב הלל כהן אומר ל’ברסלב גלובל’ כי “היות והפצועה היא אזרחית מצרפת כל ההחלטות לגבי המשך הטיפול בה, נעשה בתיאום מלא עם השגרירות הצרפתית בקייב, ובדאגה צמודה של צוות אומן אקספרס לנוסעת ולנהג שנפצע אף הוא באורח קשה בתאונה. קרוב משפחה של הפצועה הגיע ממקסיקו לאוקראינה בכדי לשהות לידה.

נא להמשיך להרבות בתפילה על לורה עליה אסתר בת חיה דניאל.

מאת ברסלב גלובל

תאונת דרכים קשה בדרך לציון הק’ באומן: יהודיה תושבת צרפת, נפצעה באורח קשה בתאונה, בדרכה מקייב לאומן

תאונה דרכים קשה אירעה היום (חמישי) בשעה 17:30 כ40 ק”מ מקייב בדרך לציונו הק’ של רבי נחמן מברסלב זיע”א באומן. נהג מקומי ברכב שהסיע נוסעת יהודיה תושבת צרפת שהייתה בדרכה לאומן פגע משאית. הנוסעת נפצעה קשה ומצבה קריטי. כוחות ההצלה שהגיעו למקום התאונה פינו את הפצועה לבית החולים הסמוך.

רופא מטעם ‘הצלה אוקראינה’ בראשות הרב הלל כהן מקייב הגיע לבית החולים בכדי לבחון מקרוב את מצב הפציעות להמשך קבלת טיפול רפואי.

עדכון הרגע: דופק יציב ללא הכרה ונושמת, עכשיו היא עוברת ניתוח בגולגולת

מבקשים להרבות בתפילה שמה לתפילה: לורה עליה אסתר בת חיה דניאל

צילום: הצלה אוקראינה

category_sticky_post: 0





5 תגובות אל “עדכון מצב הפצועה מהתאונה ביום חמישי בדרך לאומן”

  1. רפי שלום says:

    אני רוצה להירשם לרשימת הדואר

  2. אליהו says:

    אני רוצה לקבל עדכונים

  3. אליהו כהן says:

    אני רוצה לקבל עדכונים

  4. אליהו כהן says:

    תשלחו לי עדכונים

  5. דוד says:

    אני רוצה לקבל עיכונים

השאירו תגובה

שדות המסומנים בכוכבית (*) חובה.